x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Boagiu: CFR, copilul neiubit şi nedorit al Ministerului Transporturilor

Boagiu: CFR, copilul neiubit şi nedorit al Ministerului Transporturilor

29 Oct 2011   •   15:27
Boagiu: CFR, copilul neiubit şi nedorit al Ministerului Transporturilor

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, spune ca infrastructura de cale ferata va intra intr-un amplu proces de modernizare dupa ce, in opinia sa, Compania Nationala de Cai Ferate a fost, in ultimii ani, "copilul neiubit si nedorit in interiorul Ministerului Transporturilor".

Prezenta, sambata, la Vaslui, ministrul Anca Boagiu a declarat ca, pana la sfarsitul anului, isi doreste ca ministerul pe care-l coordoneaza sa semneze contracte in valoare de 2,3 miliarde euro pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Romania, licitatiile pentru atribuirea lucrarilor fiind deja lansate.

"Vom acorda o atentie deosebita construirii si modernizarii infrastructurii de cale ferata de pe coridoarele feroviare. Sunt lansate deja cea mai mare parte a licitatiilor pentru contracte in valoare de 2,3 miliarde euro. Ambitia pe care ministerul o are, prin companiile din subordine, este ca majoritatea contractelor sa fie semnate pana la sfarsitul acestui an pentru a putea intra in modernizare si cu calea ferata. Din nefericire, CFR a fost ani in sir copilul neiubit si nedorit in interiorul ministerului. Astazi a intrat in familia transporturilor si sper sa se simta atat in interiorul companiilor, cat si in afara", a declarat ministrul Anca Boagiu.

Anca Boagiu a fost prezenta, sambata, in judetul Vaslui, pentru a vedea care este stadiul lucrarilor de reabilitare a drumului national DN 24, de la limita judetului Galati si pana la iesirea din tara, respectiv Vama Albita. Ministrul Transporturilor s-a aratat multumit de ritmul cu care se deruleaza acestea, in conditiile in care, in aproape sase luni, s-au realizat aproximativ doua treimi din lucrari, desi termenul de executie este de aproape doi ani. Reabilitarea celor 101,8 kilometri va costa 279 milioane lei, din care 68 la suta este finantare nerambursabila din partea Uniunii Europene.

×