Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Mama a doi copii a murit după ce a consumat pui la un hotel din Grecia

Mama a doi copii a murit după ce a consumat pui la un hotel din Grecia

31 Iul 2018   •   16:25

O femeie din Marea Britanie, mamă a doi copii, a murit după ce a luat câteva înghiţituri de carne de pui infectată cu E.coli, la un hotel din Grecia, în luna august a anului trecut, potrivit Daily Mail.

Natalie Rawnsley, în vârstă de 37 de ani, din Harpenden, se afla în vacanţă cu soţul ei, Stewart, şi cei doi copii ai lor, când a consumat carne de pui infectată de la restaurantul hotelului în care stăteau. Starea ei de sănătate s-a deteriorat dramatic în doar 36 de ore, după ce a consumat puţin din carnea de pui infectată cu E.coli şi i s-au format cheaguri de sânge în tot corpul.

Soţul femeii a declarat că aceasta se simţea îngrozitor de rău pe un pat de spital din Corfu, iar compania care o asigura medical nu îi permitea să se mute la un spital de pe insula principală.

“Hotelul în care stăteam avea două sau trei restaurante. Era un bufet sau restaurant unde toţi patru am mâncat împreună. Aveam ambii băieţi cu mine, noi am mâncat paste, pâine şi cârnaţi. Natalie a avut o cină complet diferită, care a constat în pui, salată, creveţi şi legume. Eram deja la masă, când Natalie a venit cu mâncarea ei. Natalie a început să mănâne, iar în timp ce tăia puiul, a început să curgă din el sânge, moment în care i-am sus că arată sângeros. S-a ridicat, l-a dus înapoi şi a înlocuit puiul cu o altă bucată, s-a întors şi a mâncat. A luat câteva guri din cealaltă bucată de pui.”, a spus soţul lui Natalie.

Stewart Natalie a spus că soţia sa a început să se simtă rău în acea seară, însă nu a spus nimic despre simptomele pe care le avea. Aceasta a început să se simtă mai rău la ora 3 dimineaţa.

“Doctorul a venit în jurul orei 7:00. După ce a diagnosticat-o cu gastroenterită, ne-a spus să ne separăm -  pentru ca eu şi copiii să nu ne infectăm. Am dus copiii la micul dejun, i-am dus să înoate. La ora 11:00 m-am întors să o verific. Încă se simţea rău şi m-a rugat să mă duc după doctori.”

Natalie a fost transportată la un spital din Corfu cu o ambulanţă.

“La ora 23:00, primul doctor... a bătut la uşa mea şi mi-a explicat că trebuie să mă îmbrac şi să merg la spital foarte repede. Era trează şi conştientă, fericită că mă vede, dar, în mod evident, stresată şi îngrijorată. O dureau piciorele şi avea pete roşii peste tot pe ea”.

Tânăra mamă a murit la secţia de terapie intensivă din cauza infecţiei cu E.coli.

×
Subiecte în articol: grecia pui infectat e.coli corfu