Jurnalul.ro Ştiri Observator Noutăți în cazul Caracal ! Raportul INML a fost publicat. Niciun ADN nu s-a putut evidenția

17 Aug 2019   •   11:00

DIICOT a publicat raportul INML în cazul crimelor de la Caracal. Din păcate nu s-a putut evidenția niciun ADN în oasele găsite în pădure din cauza stării avansate de calcinare a acestora. Vor fi efectuate expertize asupra dinților și a altor mijloace de probă.

” În dimineaţa zilei de 17.08.2019, Institutul Național de Medicină Legală ”Mina Minovici” a înaintat Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism constatările preliminare ale expertizei genetice judiciare, potrivit cărora:

-  au fost expertizate de către Institutul Național de Medicină Legală o parte dintre probele ridicate cu ocazia cercetării la faţa locului efectuată la zona de lizieră de pădure, respectiv fragmente osoase de natură umană.

-  având în vedere starea de calcinare excesivă a acestora, ca urmare a acţiunii factorilor fizico - chimici la care a fost supus materialul biologic osos, nu s-a putut evidenţia niciun profil ADN

Precizăm că, prin adresa emisă astăzi, procurorii DIICOT-Structura Centrală au reiterat Institutului Național de Medicină Legală ”Mina Minovici”, dispoziţia de efectuare în continuare, în regim de urgenţă, a expertizei genetice judiciare asupra întregului material probator, inclusiv asupra dinţilor şi a altor mijloace materiale de probă găsite cu ocazia cercetării la faţa locului

Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism va continua să informeze opinia publică, cu celeritate, de îndată ce vom primi noi informaţii de la  Institutul Național de Medicină Legală ”Mina Minovici”, se arată în comunicatul DIICOT.

Subiecte în articol: caracal raport INML