x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Promovare de 3 milioane de euro la târgurile de turism

Promovare de 3 milioane de euro la târgurile de turism

de Elena Stan    |    11 Ian 2012   •   21:00
Promovare de 3 milioane de euro la târgurile de turism

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului participa anul acesta la 70 de targuri de turism din intreaga lume, adica de trei ori mai multe decat anul trecut. Suma alocata pentru aceasta activitate se va tripla si ea, ajungand de la 900.000 de euro, cat a fost alocat in 2011, la aproape 3 milioane de euro.

'Am lansat la inceputul anului trecut o licitatie pentru a desemna o firma care sa realizeze un stand modal, de tip lego, usor de transportat, cu care urma sa participam la toate targurile de turism interne si internationale. Standul modal ofera posibilitatea firmei de a schimba mesajele transmise. La licitatia respectiva au participat patru firme, care insa nu au indeplinit conditiile din caietul de sarcini, motiv pentru care licitatia a fost amanata. Am lansat din nou aceasta licitatie la sfarsitul anului trecut si speram sa alegem un castigator. Suma alocata participarii la targurile de turism si pentru realizarea standului modal cu care vom participa la targuri anul acesta este de 2,5 milioane de euro fara TVA', ne-a explicat Bogdan Oprea, purtatorul de cuvant al MDRT.

Acesta ne-a mai spus ca, momentan, nu se cunoaste firma care va rea­liza standul modal cu care MDRT va participa la targurilde de profil anul acesta.
Elena Udrea, ministrul Turismului, a vorbit zilele trecute despre activitatile de promovare care vor fi derulate in acest an, atat pe canalele interne, cat si pe cele din strainatate. 'Sunt foarte multe lucruri de facut, de la actiunile de promovare pana la investitiile pe care le vom demara in infrastructura turistica', a spus Udrea.
Participarea la targurile de turism asigura derularea unor campanii de informare si promovare care sa sustine brandul si sa transmita mesaje de promovare catre grupurile tinta.

Participarea la un numar mai mare de manifestari, precum si necesitatea derularii unor actiuni suplimentare de promovare si consolidare a brandului turistic, a impus alocarea unui buget mai mare in comparatie cu 2011.

In acest an, institutia va fi prezenta, printre altele, la targuri in Austria, Germania, Olanda, Spania, Franta, Danemarca, SUA, Canada, Marea Britanie, Belgia, Italia, Estonia, Israel, Ungaria, Norvegia, Rusia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite (Dubai), Polonia, Grecia si Elvetia. Banii provin de la bugetul de stat, la care se adauga si fonduri europene, respectiv 25 de milioane de euro in acest an, potrivit Mediafax.
Jurnalul National a avertizat in mai multe randuri ca standul cu care Romania a fost prezenta la mai multe targuri de turism in ultimii doi ani a fost realizat de o 'firma de apartament'.

Firma 911 Casa de print si productie, al carei actionar principal este Alexandru Theodor Copaci, cumnatul Claudiei Copaci, sefa de cabinet a presedintelui Traian Basescu, a amenajat standul cu care Romania a participat la patru targuri internationale de profil.

Cele patru contracte pe care societatea 911 Casa de print si productie le-a avut cu Mi­nisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului i-au adus lui Alexandru Theodor Copaci peste 600.000 de euro. Numai pentru standul de la Targul de turism din Berlin firma a incasat, in 2011, aproximativ 250.000 de euro.

×
Subiecte în articol: observator