x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Zece schimbări la faţă în asigurări: cine, cum, când şi de ce?

Zece schimbări la faţă în asigurări: cine, cum, când şi de ce?

06 Feb 2013   •   13:04
Zece schimbări la faţă în asigurări: cine, cum, când şi de ce?

Investitia unor companii intr-un logo sau rebranding face parte dintr-o strategie de pozitionare pe piata si se impune atunci cand, indirect, industria si publicul o cer. Rebrandingul a fost vazut drept solutia salvatoare si in piata de asigurari din Romania, indiferent daca a fost vorba de intrarea unui jucator international sau doar de o redefinire a identitatii companiei. Astfel, ultimul deceniu a adus si 10 procese de rebranding de renume.

Commercial Union / Aviva Asigurari de Viata


Prezent pe piata locala incepand cu data de 11 octombrie 2000, grupul britanic Aviva, initial sub numele de Commercial Union Asigurari de Viata Romania, s-a numarat printre pionierii pietei de asigurari de viata.

Aviva (fosta Commercial Union) l-a numit in aprilie 2000 pe canadianul Carl Boehr in functia de presedinte Commercial Union Asigurari de Viata Romania, care avea drept obiectiv principal sa lanseze compania pe piata locala.

Sub conducerea canadianului, la numai doi ani de activitate, Commercial Union devine Aviva Asigurari de Viata, in urma unui rebranding international.

Citeste articolul intreg pe wall-street.ro

×
Subiecte în articol: asigurari Investitii companii