x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Politică Zâmbiţi vă rog, sunteţi la Salonul Auto Online

Zâmbiţi vă rog, sunteţi la Salonul Auto Online

11 Dec 2009   •   00:00
Zâmbiţi vă rog, sunteţi la Salonul Auto Online

100 de maşini noi şi un mod complet virtual de a gândi evenimentele. Top Gear a continuat seria "lucrurilor la care alţii doar visează" cu Salonul Auto Online, singurul show automobilistic al anului care există, dar care nu s-a întâmplat niciodată.

Timp de o lună, ne-am propus ca împreună cu producătorii auto din România să oferim posibilitatea publicului larg, ce mai bine de trei ani a fost privat de un astfel de eveniment, să viziteze şi să compare online întreaga gama de autovehicule şi accesorii. Bentley Continental, Porsche Panamera, BMW Seria 5 GT, Jaguar XFR, noul Range Rover şi  cele mai noi modele de Mercedes vor fi o parte din vedetele salonului.

În timp ce alţii se gândeau la cum vor face salonul auto, cititorii şi utilizatorii Top Gear  au fost la salon pe www.topgear.ro/salon. Peste 5000 de participanţi s-au pozat cu cel puţin una dintre cele 100 de maşini şi peste 20.000 de oameni ne-au vizitat. În medie, fiecare a petrecut peste 5 minute, iar 4 dintre participanţii care şi-au trimis pozele prin poştă acasă au câştigat câte un aparat de bărbierit Philips: Pascu Virgil - Ploieşti, Zamfir Mihai - Bucureşti, Bogdan Munteanu - Bucureşti, Herţoiu Alexandru - Slatina.

Dar salonul şi surprizele lui nu se opresc: "Dacă e petrecere, petrecere să fie. Ne-am hotărât să ţinem deschis salonul pâna la sfârşitul anului, iar de Revelion vom oferi, prin tragere la sorţi, unui participant, posibilitatea de a face un test auto, alături de echipa Top Gear România", a declarat Costin Giurgea, redactor şef, Top Gear

Top Gear  a ajuns cea mai cunoscută revistă auto din lume cu ajutorul show-ului TV care în Marea Britanie face ca audienţă 1 miliard de telespectatori, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionată după Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public  din peste 90 de ţări şi rămâne fidelă conceptului de a face maşinile distractive. În cele 20 ţări în care revista Top Gear are ediţii locale practic concurenţa este spulberată, ocupând locul 1 în zona revistelor auto dar îşi propune să ocupe acelaşi loc şi în zona revistelor pentru bărbaţi. Top Gear are un mod propriu de abordare a maşinilor, devenind un brand renumit.

×
Subiecte în articol: alegeri 2009