x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Social Studiu: Româncele se dedică treburilor casnice peste zece ore săptămânal iar bărbaţii cel mult patru ore

Studiu: Româncele se dedică treburilor casnice peste zece ore săptămânal iar bărbaţii cel mult patru ore

17 Oct 2017   •   20:00
Studiu: Româncele se dedică treburilor casnice peste zece ore săptămânal iar bărbaţii cel mult patru ore

Majoritatea femeilor din România dedică peste zece ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaţilor dedică între două şi patru ore aceloraşi responsabilităţi, reiese dintr-un studiu comandat de către DERO la nivel naţional.

Potrivit studiului, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină. Totuşi, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. 

În acelaşi timp însă, majoritatea bărbaţilor din România (62,88%) declară că ar fi dispuşi să se implice mai mult în spălatul hainelor pentru ca partenerele lor să aibă mai mult timp pentru ele sau pentru cuplu, iar 15,03% dintre aceştia ar fi dispuşi să se ocupe numai ei de această responsabilitate. 

Pentru a le reaminti românilor importanţa împărţirii treburilor casnice în cuplu, dar şi pentru a le veni în ajutor femeilor, DERO lansează campania 'DERO 2în1. E unul pentru doi!'. Odată cu lansarea noii campanii, DERO relansează şi întregul portofoliu de produse. 

'Noua campanie de comunicare fundamentează misiunea DERO, cea de a susţine visurile româncelor şi iniţiativele care contribuie la dezvoltarea acestora. Din studiul derulat la nivel naţional, am fost plăcut surprinşi să aflăm că spălatul hainelor este perceput ca o activitate plăcută de către femei, dar şi că bărbaţii ar fi dispuşi să se implice mai mult pentru ca partenerele lor să se bucure de mai mult timp liber. 

Compania îşi va uni, totodată, forţele cu o serie de organizaţii non-profit, pentru a extinde dialogul pe tema unei distribuţii mai echilibrate a treburilor casnice şi pentru a avea un impact pozitiv asupra vieţii româncelor. Agerpres

 

×
Subiecte în articol: studiu