x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Aproape 2,2 milioane de români s-au uitat marți seară la „Chefi la cuțite”

Aproape 2,2 milioane de români s-au uitat marți seară la „Chefi la cuțite”

08 Mar 2017   •   15:28
Aproape 2,2 milioane de români s-au uitat marți seară la „Chefi la cuțite”

Marți, 7 martie, „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu aproape 2,2 milioane de români care priveau emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.19. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de încă o ediție savuroasă, în care mâncarea spectaculoasă s-a împletit de minune cu concurenții savuroși care au venit în fața celor trei jurați. Pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a obținut la 22,41 un vârf de audiență de nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 44,2 % cota de piață, de aproape 4 ori mai mult decât avea Pro Tv tot atunci, 4,7 puncte de rating și 12,8 % cota de piață.

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,1 puncte de rating și 18,1 procente din cota de piață.

 Marți seara chefii au avut parte de farfurii spectaculoase, precum mousse de ciocolată învelit în fum, realizat de un bucătar român care a lucrat în Marea Britanie, dar și de un plating pe cât de simplu, pe atât de savuros, supă de ciuperci, semnat de un român cu experiență într-un restaurant cu 2 stele Michelin din Franța. Umorul a fost asigurat de Isar Lucian, care a venit costumat în port popular de femeie și le-a cântat chefilor, dar nu i-a convins cu preparatul său. Un alt concurent, antrenor personal de fitness, s-a prezentat cu un costum de Iron Man și a încecat să le prezinte chefilor cum arată în viziunea sa o farfurie care te menține în formă.   

 

Sursa: Kantar Media                         

Copyright: ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 7 martie 2017                  

×
Subiecte în articol: Chefi la cuțite