Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

De la Bârca la Viena şi înapoi (XXI)

Să facem un Grinzing acasă! Să iasă românul cu ai lui în cîrciumioare mici şi curate, să se simtă bine, să cînte, să joace şi să se ducă, a doua zi la treabă, cu şi mai mare chef. Nota autorului:...

Tren de plăcere în Africa neagră (XVII)

NATURALEŢE  ●  Chipuri ciocolatii de copii În Zanzibar am întîlnit chipuri extraordinare, de micuţi care mi-au adus aminte de copilăria mea, de bunicul meu… NATURALEŢE ...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XX)

Peste timp  ●  Jurnalul unui drum în Austria cu băiatul meu Nota autorului: Am marcat cu paranteze drepte paragrafele care mi-au fost cenzurate la apariţia cărţii. Am început deci azi, 3...
PUBLICITATE

Palau:Acolo unde timpul se măsoară în branhii

Rechini, peşti Napoleon, peştii clovn, coloraţi şi certăreţi, bancuri argintii de Barracuda. Cînd te afli la Palau – insulă situată în Oceanul Pacific, timpul se măsoară în branhii! Rechini, peşti...

Tren de plăcere în Africa Neagră (XVI)

Gata, am făcut Turul Condimentelor, acum haideţi într-o excursie de genul să ne vizităm cartierul! Mai precis, de ce să nu observăm ca lumea aspectele de fiecare zi ale oraşului. Cum ar fi,...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XIX)

Praf mult, fum în Viena. Repede se depune pe lucruri un fel de mîzgă care se usucă. Ochiul meu stîng e bolnav rău. Probabil că el simte cel mai adînc şi mai repede alt aer. Nota autorului: Am marcat cu par...

Tren de plăcere în Africa "neagră" (XV)

MIRODENII ● Hai la cuişoare, nucşoară şi piper, neamule! De-a lungul vremii, Zanzibarul şi-a cîştigat un loc fruntaş pe plan mondial în ceea ce priveşte condimentele. Să nu omitem faptul...

Tren de plăcere în Africa "neagră" (XIV)

După un somn fără languste ţopăind prin vis, dimineaţa mă prinde cu o plăcere "programată". După un somn fără languste ţopăind prin vis, dimineaţa mă prinde cu o plăcere...

Tren de plăcere în Africa "neagră" (XIII)

PREFERINŢĂ  ●  Dragoste fină pentru... "langustină"! Printre "mîncărurile" cele mai gustoase din Zanzibar se numără: homarul, pescăruşul albastru, caracatiţa, crevetele sa...

Tren de plăcere în Africa "neagră" (XII)

SIMPATIC  ●  La plimbare cu bărcuţa Cînd am ajuns în Zanzibar ne gîndeam că, dacă avem timp, facem o excursie cu vaporaşul. N-a fost să fie... vaporaş. SIMPATIC  ●  La...

Tren de placere in Africa "neagra" (XI)

Este normal sa fii atras de Zanzibar. Nu in fiecare zi ai ocazia sa fii acolo unde s-a nascut Farrokh Bulsara. Este normal să fii atras de Zanzibar. Nu în fiecare zi ai ocazia să fii acolo unde s-a născut Farrokh...

De la Barca la Viena si inapoi (XVIII)

Pentru noi, Unirea (le-am spus) nu a fost un fenomen limitat si izolat undeva in istoria noastra. Unirea a decurs din toate marile sau necunoscutele momente ale istoriei nationale, ea s-a lasat incorporata in toate ev...

Tren de plăcere în Africa "neagră" (X)

ALTFEL ● La plajă, în Zanzibar Puteţi spune: "Dar ce, în România nu puteaţi face plajă?". Ba da, dacă stau să mă gîndesc bine, puteam face plajă şi acasă la mama, la Grăjdana, dar...

Bine aţi venit la bord!

CĂLĂTORIE. Belem – "vaporul cu zece vieţi” O vizită la bordul lui Belem, unul dintre cele mai vechi şi mai frumoase vase cu vele din lume, rămîne, cu siguranţă, o amintire pe care nu o poţi...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XVII)

"Dar nicăieri nu mai e permisă harababura. Nicăieri, nimeni nu mai poate îngădui să se trăiască prost pentru că se munceşte anapoda..." PESTE TIMP  ●  Jurnalul unui drum în...
Serviciul de email marketing furnizat de