x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

5 elemente pentru succesul unei afaceri cu haine second hand & outlet

0
28 Ian 2020 - 15:13
5 elemente pentru succesul unei afaceri cu haine second hand & outlet

La nivel internațional, dar și în România, interesul consumatorilor pentru a cumpăra îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de pe segmentul second hand și outlet este în creștere semnificativă. Demn de remarcat este că se schimbă tocmai concepția oamenilor despre această nișă de fashion - de la "vechituri pentru cei săraci", la o reală oportunitate de achiziții inteligente, economice, cu stil și responsabilitate pentru mediu!

 

Altfel spus, clienții caută alternalive la comerțul standard de fashion, o industrie cu tot mai mari probleme de imagine în lumea actuală. Industria fashion este una dintre marile generatoare de poluare, iar mulți influenceri subliniază că apetitul pentru modă înseamnă resurse risipite și bani folosiți eronat. Există tot mai mulți astfel de lideri de opinie și tot mai multe reviste glossy care recomandă reciclarea activă a hainelor, prin modificări aduse garderobei actuale, dar și prin achiziții de chilipiruri premium din magazinele de haine second hand și outlet.

 

Conceptul este simplu: în astfel de magazine poți găsi produse unicat, chiar vintage, articole cu multă personalitate, din materiale de foarte bună calitate, chiar de la branduri de top, dar la super prețuri. Ajuți astfel mediul, te bucuri de produse de calitate ridicată și economisești și bani pentru lucrurile care contează pentru tine.

 

În acest context, inclusiv în România, afacerile de retail de fashion second hand și outlet pot fi o mare oportunitate pentru antreprenori! Investițiile necesare nu sunt foarte mari, în comparație cu alte genuri de afaceri de retail. Pentru succesul unui business în acest domeniu, orice antreprenor trebuie să țină însă cont de câteva elemente.

 

1. Calitatea produselor în sine este motorul unei afaceri cu haine second hand / outlet. Consumatorii își doresc genul de produse cu raport calitate / preț mult peste valoarea din magazinele standard de mall. Hainele care nu sunt noi nu trebuie să își trădeze originea prin aspect negativ, din contră, trebuie să arate foarte, foarte bine. Nu trebuie să fie un compromis estetic, aceste produse nu trebuie să fie mai prejos decât cele din magazinele clasice. Cum se poate acest lucru? Colaborând cu un furnizor de încredere care poate oferi stocuri de haine de calitate sh și outlet.

 

Accentul nu trebuie pus astfel doar pe preț, oamenii cu venituri medii nu vor să cumpere haine cu defecte sau total demodate indiferent cât de ieftine ar fi, probabil nu le-ar purta nici gratis! În schimb, sunt dispuși să plătească prețuri chiar și asemănătoare cu cele din comerțul standard, dacă au parte de haine de mai bună calitate, care să îi impresioneze cu adevărat. Practic, în loc să cumpere haine ieftine de la mall, de la branduri low cost, preferă haine premium second hand și outlet, pentru care să plătească aceeași bani.

 

2. Este necesar un spațiu de retail cât mai bine plasat, chiar dacă nu în cele mai scumpe locuri din oraș. Important este ca locația să fie stradală, ușor de accesat de către consumatori. Se poate merge chiar pe locație de cartier, care poate fi de mai mare succes decât una ultracentrală. Trebuie să existe un număr mare de locuitori în zonă, trafic pietonal, de preferat și vizibilitate din traficul rutier.

 

3. Designul general al magazinul trebuie să fie cu aspect premium și nu ieftin, chiar dacă în comunicare se va pune accent și pe prețurile mici, pe campanii promoționale, pe reduceri și soldări. De asemenea, se va evita să se scrie doar denumirea de second hand și în niciun caz dominant în vizualul general. Magazinul trebuie să aibă un nume al său, un brand, un concept, exact ca magazinele din retailul standard de fashion. Astfel, clienții vor rezona mai bine cu brandul și vor alege mai des magazinul, cu mai multă încredere. Clienților nu trebuie să le fie rușine că aleg un astfel de magazin, din contră, să simtă că fac o alegere inspirată.

 

4. Este nevoie de promovare corectă în social media, căci astăzi foarte multe decizii de cumpărare se iau online, chiar și pentru comerțul offline. Rețelele sociale vor trebui să fie canalul preferat de comunicare cu potențialii și actualii clienți. Se vor posta fotografii, sfaturi, noutăți din magazin și din lumea fashion. Se va pune accent pe partea premium și pe toate elementele subliniate mai sus ca fiind generatoare de clienți.

 

5. Ideal este să existe și un magazin vânzări online, în paralel cu cea offline. Clienții pot acționa din impuls în timp ce văd produsele pe internet, linkurile se vor propaga mai bine. Dincolo de clienții generați în mod direct online, se vor atrage mai mulți clienți și spre magazinul fizic. În plus, se pot atinge noi piețe, căci un magazin online poate vinde la nivel național.

 


 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Mâine, de la ora 13:00, Zeci de vedete vor participa duminicã la teledonul organizat de Antena Group, Români Împreunã

Mâine, de la ora 13:00, Zeci de vedete vor participa duminicã la teledonul organizat de Antena Group, Români Împreunã
Zeci de vedete s-au alãturat teledonului Români Împreunã, organizat de Antena Group şi Fundaţia Mereu Aproape în aceastã duminicã, de la ora 13:00. Difuzat simultan pe cinci canale tv, evenimentul îşi propune...

Delfinariul din Constanța transmite online reprezentațiile delfinilor NI-NI și CHAN-CHAN

Delfinariul din Constanța transmite online reprezentațiile delfinilor NI-NI și CHAN-CHAN
 Delfinariul din Constanța s-a adaptat la criza coronavirus și transmite gratuit, în acest weekend, reprezentațiile delfinilor pe internet. Astfel, delfinii NI-NI și CHAN-CHAN vor putea fi urmăriți,...

(P) Recomandarea săptămânii: Ohvăz cu lapte de migdale – sau cum să ne menținem sănătoși

(P) Recomandarea săptămânii: Ohvăz cu lapte de migdale – sau cum să ne menținem sănătoși
Galerie Foto Cum vom ieși din perioada de izolare este întrebarea de pe buzele tuturor, în această perioadă. Sedentarismul, combinat cu stresul și cu o eventuală bulimie ar fi combinația cea mai nocivă, dar există și alte...

Publicațiile Flacăra și Alias Publishing suspendă aparițiile

Publicațiile Flacăra și Alias Publishing suspendă aparițiile
Publicațiile Flacăra și Alias Publishing suspendă apariția tuturor titlurilor pe o perioadă de timp nedeterminată.   „Ca urmare a situației actuale suntem nevoiți să vă informăm în mod oficial...

Duminicã, 29 martie, de la ora 13:00, Antena Group organizeazã teledonul Români Împreunã pentru a susţine lupta medicilor împotriva Covid-19

Duminicã, 29 martie, de la ora 13:00, Antena Group organizeazã teledonul Români Împreunã pentru a susţine lupta medicilor împotriva Covid-19
Galerie Foto Duminicã, de la ora 13:00, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV şi Antena 3  vor transmite în premierã în România, pe cinci canale tv simultan un teledon complet tehnologizat. Români Împreuna îşi...

Tatăl premierului britanic Boris Johnson: Dacă trebuie să merg la cârciumă, voi merge la cârciumă

Tatăl premierului britanic Boris Johnson: Dacă trebuie să merg la cârciumă, voi merge la cârciumă
Tatăl premierului britanic Boris Johnson contestă hotărârile luate de autorități pentru limitarea răspândirii coronavirusului. În plus, acesta dorește să depună cerere pentru a obține cetățenie...

BRAT cere sprijin din partea autorităţilor pentru editorii legitimi de presă, în contextul COVID-19

BRAT cere sprijin din partea autorităţilor pentru editorii legitimi de presă, în contextul COVID-19
BRAT, asociaţia profesională a industriei de media ce reprezintă peste 75 de editori de presă scrisă şi online din România, care împreună editează peste 350 de site-uri, ziare şi reviste, a transmis...

Pandemia cu coronavirus schimbă obiceiurile chinezilor de servire a mesei

Pandemia cu coronavirus schimbă obiceiurile chinezilor de servire a mesei
Pandemia cu coronavirus a început să schimbe obiceiurile chinezilor de servire a mesei. Autoritățile municipale din Beijing au solicitat public renunțarea la transferarea mâncării din platourile comune,...

Criză în Italia. Cristi Chivu a stat la coadă cinci ore într-un supermarket din Milano

Criză în Italia. Cristi Chivu a stat la coadă cinci ore într-un supermarket din Milano
Adelina Chivu a postat pe Instagram un videoclip în care spune că fostul căpitan al naționalei României a stat cinci ore la coadă într-un supermarket din Milano pentru a face cumpărături. Adelina Chivu a...

Provocarea momentului: Pancu şi Lupescu au făcut duble cu hârtia igienică

Provocarea momentului: Pancu şi Lupescu au făcut duble cu hârtia igienică
Daniel Pancu şi Ionuţ Lupescu au acceptat provocarea momentului şi au jonglat cu hârtia igienică. Daniel Pancu a ţinut 28 de duble, iar Ionuţ Lupescu 9 şi a şutat în sulul de hârtie. Daniel Pancu a...

Denis Alibec a încălcat legea. El s-a filmat la volan, în timp ce conducea cu 143 km/h pe autostradă

Denis Alibec a încălcat legea. El s-a filmat la volan, în timp ce conducea cu 143 km/h pe autostradă
Atacantul Astrei Giurgiu, Denis Alibec, s-a filmat la volan, în timp ce conducea pe autostradă cu 143 km/h. Fotbalistul a filmat un videoclip, în timp ce conducea o maşină pe Autostrada A2, pe care l-a postat pe...

Federer le transmite un mesaj fanilor: Nu am mai strâns mâna cuiva de mult timp!

Federer le transmite un mesaj fanilor: Nu am mai strâns mâna cuiva de mult timp!
Roger Federer le-a transmis un mesaj fanilor săi pe Instagram. Tenismenul şi-a sfătuit susţinătorii să fie atenţi la igiena proprie şi să minimalizeze contactul cu alte persoane. Roger Federer s-a...
Serviciul de email marketing furnizat de