Dupa succesul repurtat pe continentul asiatic, Armani, regele modei italiene, isi indreapta privirea asupra Europei de Est. Dupa Rusia si Bulgaria, a venit randul Poloniei. Romania insa mai "sta o tura".
Grupul Armani a incheiat anul 2005, din punct de vedere financiar, cu o cifra de afaceri de peste 1,4 miliarde de euro si un profit de 443 de milioane de euro. Cifrele foarte bune obtinute "au impins" compania sa acorde o atentie sporita potentialelor noi zone. Conform unor surse din piata, Armani a incheiat de curand un acord cu grupul polonez Cracovia Paradise (partener local al companiilor Hugo Boss, Ermenegildo Zegna si Burberry) pentru a deschide un prim punct de vanzare in Varsovia, la inceputul anului 2007. In general, costurile prevazute in cadrul operatiunii de largire a retelei de distributie a marcii Armani in Polonia vor depasi un milion de euro, iar investitia generala va atinge la sfarsit cifra de 104 milioane.