x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Piața de fashion din România a crescut cu 9% în acest an. Pepco, H&M și Zara, în top

0
08 Noi 2019 - 14:15
Piața de fashion din România a crescut cu 9% în acest an. Pepco, H&M și Zara, în top

Principalii retaileri de pe piaţa de fashion din România vor genera, în 2019, afaceri de peste 18,5 miliarde de lei, în creştere cu 9% faţă de anul anteror. Lider se preconizează a fi Pepco, cu o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei, arată estimările Fashion Days.

Retailerul online prognozează că, în acest an, va intra, în premieră, în Top 10 naţional, cu afaceri de 320 de milioane de lei, comparativ cu 249 de milioane de lei, raportate în 2018.
"Încep prin a povesti puţin despre piaţa de fashion. E o piaţă în creştere, la fel ca toată piaţa de retail, în general. Euromonitor-ul (Euromonitor International, firmă de cercetare de piaţă) spunea că în România creşterea este de 7%, cea mai mare din UE, iar noi, Fashion Days, estimăm că piaţa de fashion creşte cu 9%, puţin peste această medie de 7%, în 2019. Avem o piaţă în care vin mai mulţi playeri atât focusaţi pe offline, cât şi cei care cer din online. Cu toţii avem nevoie de cât mai multe date şi noi încercăm să le oferim şi dacă încercăm noi, cu siguranţă vor încerca şi ceilalţi jucători, să fie la fel de transparenţi. Estimările noastre pentru 2019, de la toţi playerii, arată că Pepco este în momentul de faţă liderul de fashion în România. Au un grad foarte mare de extindere, cu 250 de magazine în toată ţara. Ei vor trece, probabil, în acest an, undeva de 1,2 miliarde de lei, cifră de afaceri. H&M probabil se va menţine pe locul II, la bătaie cu Zara. Anul trecut, Fashion Days nu era în Top 10, dar estimăm că, în acest an, vom intra în top, cu 320 de milioane de lei, cifră de afaceri", a menţionat Robert Berza, director general Fashion Days.

Fashion Days va derula campania Black Friday 2019 în perioada 13 - 15 noiembrie, atât pe aplicaţia mobilă, cât şi pe fashiondays.ro.
"Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienţilor noştri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape 40% dintre colete până vineri dimineaţa, iar în cazul produselor achiziţionate din Bucureşti şi Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox. Pentru a avea cât mai mulţi clienţi mulţumiţi de livrarea rapidă a produselor este important ca aceştia să îşi ridice cât mai repede coletele din easybox. În felul acesta, următorul client se va bucura, la rândul său, mai repede", a anunţat Berza.

Aproape 120.000 de produse vor fi predate curierilor pentru livrare până în seara zilei de 14 noiembrie.

Conform datelor companiei, 89% dintre români au cunoştinţă de evenimentul Black Friday, mai mult de jumătate dintre aceştia intenţionează să cumpere ceva în timpul campaniei, iar bugetul mediu alocat este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent.

În acest context, Fashion Days estimează o creştere de peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, în 2019, comparativ cu datele din 2018.
"Black Friday este o adevărată vânătoare pentru cele mai bune oferte; de aceea vrem să le oferim clienţilor destinaţia perfectă pentru cele mai bune dealuri, atât din punct de vedere al gamei de produse, dar şi al discounturilor si preţurilor. Am negociat o gamă largă de produse unice, special pentru acest eveniment, astfel că 85% din valoarea stocului va avea cele mai bune preţuri din an. Românii caută produse premium şi, în aceste zile, tot mai mulţi dintre ei şi le pot permite datorită discounturilor pe care le oferim", a spus şeful platformei online.

Printre brandurile cu cele mai mari discounturi de Black Friday se vor regăsi: Nike (până la -50%), UGG (până la -40%), Trespass (până la -80%), New Balance (până la -50%), Columbia (până la -60%), Liu Jo (până la -60%), Guess (până la -50%), Love Moschino (până la -65%), Michael Kors (până la -40%), Pepe Jeans London (până la -60%), Napapijri (până la -80%), Fossil (până la -60%), Levi's (până la -60%), Puma (până la -60%), Timberland (până la -65%), dar şi branduri aflate la prima apariţie în campania de reduceri, precum s.Oliver, Marc Jacobs, GAP şi Replay.

 AGERPRES

Citeşte mai multe despre:   fashion

 

Ştiri din .ro


PUBLICITATE
 





Mai multe titluri din categorie

Peste 4 milioane de Euro s-au strâns pânã acum în cadrul Teledonului Români Împreunã 48.000 de mãşti au plecat deja spre Spitalul Judeţean din Suceava

Peste 4 milioane de Euro s-au strâns pânã acum în cadrul Teledonului Români Împreunã  48.000 de mãşti au plecat deja spre Spitalul Judeţean din Suceava
Solidaritatea poate salva România, iar acest lucru este confirmat de fiecare sumã nouã de bani care ajunge zilele acestea în conturile Fundaţiei Mereu Aproape, în urma Teledonului Români Împreunã, cea mai...

Pasionaților de paste, totul e mai ușor când gătiți cu pasiune!

Pasionaților de paste, totul e mai ușor când gătiți cu pasiune!
Cum vă sună: macaroane cu șuncă și sos de roșii, tăiței vego, fusilli cu salatã mediteraneeană, cous-cous cu telemea și broccoli, supă cu pătrate mici, fidea cu legume și cașcaval, fusilli cu brânză de...

Viața e frumoasă și sănătoasă, chiar în izolare

Viața e frumoasă și sănătoasă, chiar în izolare
Galerie Foto Mulți dintre cei care stau în casă în această perioadă au reușit să transforme situația de criză în oportunitate și transmit zilnic mesaje mobilizatoare pentru semenii lor. Lucrul cu cei mici, pentru...

Rețeta sosului de merișoare de la Ikea

Rețeta sosului de merișoare de la Ikea
După rețeta cunoscutelor chifteluțe de la Ikea, urmează și cea a sosului de merișoare. "4 căni de merișoare, 1 cană cu zahăr, 1/2 cană cu apă. Se spală și se scurg merișoarele, se pun...

Delicii culinare din Delta Dunării: istoria faimosului Storceac de sturion

Delicii culinare din Delta Dunării: istoria faimosului Storceac de sturion
Galerie Foto Mulți iubitori ai Deltei Dunării au mâncat, cel puțin o dată, storceac. Rețeta a fost făcută celebră de Radu Anton Roman, deși a schimbat-o puțin, modificându-i și numele, în „storceag”. Astăzi,...

Ambasada Suediei oferă o rețetă secretă de chifteluțe

Ambasada Suediei oferă o rețetă secretă de chifteluțe
Pentru a veni în sprijinul românilor care sunt obligați să stea în casă, în această perioadă, dar și pentru a-și face cunoscută oferta culinară, Ambasada Suediei a publicat rețeta unor chifteluțe celebre,...

Au început primele demersuri cu banii obţinuţi în urma teledonului Români Împreunã organizat de Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV, Antena 3 şi Fundaţia Mereu Aproape

Au început primele demersuri cu banii obţinuţi în urma teledonului Români Împreunã organizat de Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV, Antena 3 şi Fundaţia Mereu Aproape
Galerie Foto La nici 24 de ore de la încheierea teledonului Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, au început deja primele demersuri cu banii...

Facebook va sprijini presa cu încă 100 milioane de dolari, în timpul crizei COVID-19

Facebook va sprijini presa cu încă 100 milioane de dolari, în timpul crizei COVID-19
Compania Facebook donează încă 100 milioane de dolari pentru a sprijini presa în timpul crizei, primii bani urmând să ajungă în 50 de redacţii din SUA şi Canada. Facebook Inc. a anunţat, luni, că va invest...

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori
Galerie Foto Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip...

Trump a anunțat că SUA nu vor plăti paza pentru ducii de Sussex, mutați recent în California

Trump a anunțat că SUA nu vor plăti paza pentru ducii de Sussex, mutați recent în California
SUA nu vor plăti pentru asigurarea protecţiei ducilor de Sussex, prinţul Harry şi soţia sa Meghan, care au ajuns zilele trecute în California, a declarat preşedintele american Donald...

Rețeta pentru chifteluțe suedeze de la Ikea

Rețeta pentru chifteluțe suedeze de la Ikea
Ambasada Suediei la București dezvăluie rețeta pentru chifteluțele suedeze de la Ikea. "Te aşteaptă încă o săptămână grea de muncă de pe canapea ? Suntem alături de tine (cu gândul) şi dorim să te aju...

Din 30 martie, Observatorul Antenei 1 va avea şi rubricã de sport

Din 30 martie, Observatorul Antenei 1 va avea şi rubricã de sport
Galerie Foto Începând de luni, 30 martie, Observatorul de la ora 19.00 va avea și o rubrică de sport. Echipa se consolidează cu nume importante din jurnalismul sportiv pentru a le aduce telespectatorilor Antenei 1 informații de...

Peste 2.6 milioane de Euro s-au strâns în cadrul teledonului Români Împreunã, organizat de Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV, Antena 3 şi Fundaţia Mereu Aproape şi suma nu se opreşte aici

Peste 2.6 milioane de Euro s-au strâns în cadrul teledonului Români Împreunã, organizat de Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV, Antena 3 şi Fundaţia Mereu Aproape şi suma nu se opreşte aici
Galerie Foto Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români...

Lecție de solidaritate la Antena 3: Teledonul care a mobilizat și a unit românii

Lecție de solidaritate la Antena 3: Teledonul care a mobilizat și a unit românii
Galerie Foto Vedete, proprietari de mari afaceri, dar și foarte mulți oameni obișnuiți, care au simțit că au posibilitatea să doneze bani pentru a ajuta dotarea sistemului sanitar din România, au contribuit la strângerea,...

Mâine, de la ora 13:00, Zeci de vedete vor participa duminicã la teledonul organizat de Antena Group, Români Împreunã

Mâine, de la ora 13:00, Zeci de vedete vor participa duminicã la teledonul organizat de Antena Group, Români Împreunã
Zeci de vedete s-au alãturat teledonului Români Împreunã, organizat de Antena Group şi Fundaţia Mereu Aproape în aceastã duminicã, de la ora 13:00. Difuzat simultan pe cinci canale tv, evenimentul îşi propune...
Serviciul de email marketing furnizat de