x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Asia Express a doborât un nou record de audienţă. Drumul Comorilor continuă cu degustări exotice în Taiwan – gât de raţă şi oul centenar

0
13 Apr 2020 - 13:21
Asia Express a doborât un nou record de audienţă. Drumul Comorilor continuă cu degustări exotice în Taiwan – gât de raţă şi oul centenar DIANA OROS
Vezi galeria foto

Duminică seara concurenţii din Asia Express au luat startul în etapa semifinală a competiţiei de la Antena 1. Pornite în căutarea de monede ce le pot asigura un loc în finală, cele 4 echipe au avut de cărat saci de sare şi de inventat business-uri care să le aducă instant un profit considerabil. Chef Bontea şi Răzvan Fodor s-au apucat de gătit, Alex Abagiu a oferit sesiuni de machiaj pe străzile din Taiwan, Speak şi Ştefania s-au apucat de comercializat dulciuri, iar Adda şi Cătălin s-au oferit să spele scuterele localnicilor.

            Ediţia difuzatã duminică, 12 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât recordul de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane la nivelul ratingului, în rândul publicului comercial. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public.

             Aşadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, şi a obţinut, pe perioada difuzării Asia Express (20:01-22:54), o audienţă medie de 13.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 32.9%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 8.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20%. Şi în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 10.2 puncte de rating şi 20.9% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 8.3 puncte de rating şi 17.1% cota de piaţã. Şi la nivelul întregii ţări, cei mai mulţi telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audienţă cu o medie de 9.6 puncte de rating şi 19.4 cota de piaţă, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 8.5 puncte de rating şi 17.1% cota de piaţă.

            În minutul de aur, înregistrat la 22:35, aproape 2 milioane de telespectatori la nivel naţional urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor 4 echipe în Taiwan.

        Aventura pe Drumul Comorilor continua şi azi, imediat după Observator, cu noi misiuni ce vor pune la grea încercare stomacul concurenţilor. Dacă balutul le-a ridicat mari probleme în Filipine, nu ştiau că în Taiwan există oul centenar, sau oul de 100 de ani,  pe care vor trebui să îl consume în această seară. O specialitate chinezească, acesta se preparã prin conservarea ouălor de raţă, găină sau prepeliţă într-un amestec de argilă, cenuşă, sare, var nestins şi coji de orez. Pe lângă asta, vor avea de gustat şi gâturi de raţă, o altă mâncare foarte întâlnită în această ţară asiatică. Provocările nu se vor opri aici, pentru că Gina le va testa din nou abilităţile fizice, aducându-i pe un traseu greu de parcurs chiar şi atunci când te afli într-o plimbare.

         Cum şi dacă concurenţii vor face faţă acestor misiuni telespectatorii vor vedea în această seară, după Observator, la Antena 1.

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 12 aprilie 2020

 
   

 

Citeşte mai multe despre:   Asia Express
Serviciul de email marketing furnizat de