x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Decizie radicală. Cum poți să pierzi accesul la Netflix chiar dacă ai plătit abonamentul

0
25 Mai 2020 - 09:11
Decizie radicală. Cum poți să pierzi accesul la Netflix chiar dacă ai plătit abonamentul

Netflix va începe să întrebe utilizatorii inactivi dacă doresc să îşi păstreze calitatea de membri, iar dacă nu primeşte răspuns, compania va anula automat serviciul. Decizia a fost luată pentru ca oamenii să nu plătească un servicu pe care nu îl folosesc.

Compania Netflix a luat decizia de a anula abonamentele utilizatorilor inactivi dacă aceştia nu utilizează serviciul.

Directorul Eddy Wu motivează decizia prin faptul că oamenii nu ar trebui să plătească pentru un serviciu pe care nu îl folosesc.

Netflix se va adresa tuturor celor care nu au mai folosit platforma de streaming în ultimii doi ani.

Utilizatorii vor primi e-mailuri şi notificări cu privire la opţiunea de continuare a abonamentului.

Potrivit companiei, jumătate dintre conturile de pe Netflix sunt inactive.

Platforma de streaming are o bază de membri din întreaga lume şi atinge 183 de milioane de abonaţi.

 

Sursa: Mediafax

Serviciul de email marketing furnizat de