x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Luptă strânsă între chefii Bontea și Scărlătescu în clasamentul amuletelor

0
23 Oct 2019 - 16:11

Marți, 22 octombrie, Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață cu aproape 1,9 milioane de români, la nivel național, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.50. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de o luptă a amuletelor care l-a desemnat pe Cătălin Scărlătescu câștigător, egalându-l pe Sorin Bontea în clasamentul avantajelor, iar Chefi la cuțite s-a clasat ca lider detașat de audiență pe toate categoriile de public.

În intervalul orar 20.00-23.42, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 8,5 puncte de rating și 26,3% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 5,8 puncte de rating și 18,1 % cota de piață. La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 7,1 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,9 puncte de rating și 14,9 procente din cota de piață, iar la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 7,4 puncte de rating și 17,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,1 puncte de rating și 16,9% cota de piață.

Lupta amuletelor de marți seară a venit cu o trei ingrediente ce s-ar fi completat perfect într-un desert, însă și cu o regulă: chefii nu au avut voie să facă rețete dulci. Așa se face că cei trei s-au apucat de gătit cu cocos, miere și rodie, dar au pregătit main course-uri pentru invitatul special la jurizare, chef Ștefan Paraschiv. Lupta a fost una extrem de strânsă, însă complexitatea farfuriei lui chef Scărlătescu i-a adus câștigul și, cu acesta, avantajul de a gusta și a-și folosi mâinile pe tot parcursul unui battle, ales la voia sa.

În acest moment, chefii Bontea și Scărlătescu se află în pe primul loc pe tabelă cu câte șase amulete adjudecate, fiind urmați de chef Dumitrescu, jurat ce are doar două amulete.

Așa se face că în battle-urile sezonului 7 Sorin Bontea va avea posibilitatea de a-i oferi unui concurent imunitate la duel, de a bloca un ingredient principal echipelor adverse, de a-i bloca pe colegii săi de jurizare printr-un ”freeze” de 15 minute, de a le oferi bucătarilor săi posibilitatea să gătească 15 minute în plus și ocazia de a-l avea alături în cel de-al patrulea battle pe chef Iosif Ștefănescu, ce poate participa activ la proba de gătit. Cătălin Scărlătescu va putea să anuleze orice altă amuletă folosită împotriva sa, va putea să folosească, de două ori, un ”freeze” de zece minute unei echipe adverse, chiar în timpul sesiunii de gătit, să schimbe un concurent din echipa sa, cu unul din echipele adverse, dar și să gătească și să deguste pe tot parcursul unei probe. Florin Dumitrescu a adjudecat amuleta ce îi va oferi posibilitatea de a gusta și a-și folosi mâinile pe tot parcursul unui battle, dar și avantajul de a anula orice altă amuletă folosită împotriva sa.

Cel mai iubit show culinar continuă și săptămâna viitoare la Antena 1, cu etapa jurizărilor pe nevăzute: luni și marți, de la 20:00.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 22 octombrie 2019

Citeşte mai multe despre:   Chefi la cuțite
Serviciul de email marketing furnizat de