x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Neatza cu Răzvan și Dani și Observator, prima alegere a telespectatorilor

0
03 Dec 2019 - 16:50

Tot mai mulți telespectatori aleg să își înceapă diminețile alături de cea mai veselă gașcă de matinali, care, după o săptămână maraton de transmisii live au reușit să se păstreze în topul preferințelor celor de acasă. Luni, 2 noiembrie, Neatza cu Răzvan și Dani s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani. În intervalul 07:59 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25,3%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra doar 1,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

În ceea ce privește știrile, românii au ales ca la prima oră a dimineții să se informeze din jurnalul Observator matinal, prezentat de Iuliana Pepene, ce s-a clasat ca lider de piață pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Observatorul dimineții a fost cel mai urmărit program al intervalului 05:57-07:59, cu o medie pe publicul comercial de 2,4 puncte de rating și 34,1 % cota de piață.

Și Observatorul orei 16, prezentat de Mihaela Călin a fost pe primul loc în preferințele românilor, ocupând topul audiențelor pe toate categoriile de public. Observatorul orei 16 a fost cel mai urmărit program al intervalului, cu o medie pe publicul comercial de 2 puncte de rating și 15,2 % cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 1,7 puncte de rating și 12,7 % cota de piață. 3,3 puncte de rating și 13,9 % cota de piață a obținut Observatorul orei 16 la nivelul publicului din mediul urban, pe locul al doilea clasându-se Kanal D cu o medie de 2,5 puncte de rating și 10,6 % cota de piață. Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării, cu Antena 1 pe primul loc cu o medie de 3,8 puncte de rating și 15 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 3,6 puncte de rating și 14,4 procente din cota de piață.

 

                Sursa:Kantar Media

                Copyright:ARMADATA S.R.L.

                Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

                Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

                Perioada 2 noiembrie 2019

Citeşte mai multe despre:   neatza cu razvan si dani
Serviciul de email marketing furnizat de