x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Record de audienţã în cea de-a noua ediţie Asia Express – Drumul Comorilor. Sorin Bontea și Răzvan Fodor au câștigat amuleta și imunitatea

0
03 Mar 2020 - 16:23

            Asearã, cea de-a noua ediţie Asia Express – Drumul comorilor s-a impus ca lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public şi a doborât recordul de audienţã înregistrat în acest sezon, atât la nivelul cotei de piaţã, cât şi la nivelul ratingului. Mai mult, ediţia de asearã reprezintã un record la nivelul cotei de piaţã, încã de la lansarea acestui format inedit. Peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel national au urmãrit, în minutul de maximã audienţã, 21:47, peripeţiile echipelor din competiţie.

               Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:00-23:52), o audiență medie de 9.6 puncte de rating și o cotă de piață de 29.3%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 6.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20.3%.

               Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 7.8 puncte de rating şi 18.5% cotã de piaţã. Şi de aceastã datã, poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 6.2 puncte de rating şi 14.6% cota de piaţã.

            Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, Asia Express ocupând prima poziţie, cu 7.2 puncte de rating şi 17.1% cota de piaţã, poziţia secundã fiind ocupatã şi de aceastã datã de Pro TV cu 6.5 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã.

             Antena 1 a fost lider de piață și la nivelul Prime-Time-ului. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 25.9% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe locul al doilea cu 7.9 puncte de rating și 23.4% cotă de piață.  Antena 1 a dominat clasamentul şi la nivelul întregii zile, obținând pe publicul comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 3.1 puncte de rating și 22.2% cotă de piață.

            Luni seară, concurenții Asia Express au pornit într-o nouă cursă grea pe Drumul Comorilor. Din cauza faptului că distanțele dintre punctele de oprire au fost de zeci de kilometri, autostopul a părut o misiune aproape imposibilă, motiv pentru care clasamentul s-a schimbat continuu. În cele din urmă, Sorin Bontea și Răzvan Fodor au ajuns pe primul loc la Gina Pistol și au obținut cea de-a doua imunitate a etapei: ”Adevărul e că alergăm după imunitate de când am venit. Ne-am bucurat, nu ai cum să nu te bucuri!”, au spus cei doi entuziasmați.

            Destinația finală a cursei, orașul Alaminos, a fost locul de întâlnire final al zilei, însă până a ajunge la Gina Pistol, traseul a fost fragmentat de noi misiuni în care concurenții au fost nevoiți să învețe un cântec local, dar să facă rost și de legumele enumerate în cântec. Din nou, Sorin și Răzvan s-au clasat pe primul loc și au obținut imunitatea mică a etapei, ce le oferă avantajul unei nopți de cazare la hotel și siguranța că nu vor putea fi votați în cursa pentru ultima șansă.

            În această seară, de la 20:00, 6 echipe vor fi în pericol de eliminare, căci doar cuplurile imune sunt cele care au obținut un pașaport de trecere către etapa următoare- Speak, Ștefania, Sorin Bontea și Răzvan Fodor. Soarta celorlalți concurenți va fi stabilită ținând cont de clasamentul de luni seară, dar și de votul majorității, ce va încinge spiritele fără precedent: ”Nimeni nu e în măsură să catalogheze o echipă! Aroganța asta nu îmi place deloc!”.

            Cea mai dură cursă pentru ultima șansă de până acum va purta cele trei echipe care se luptă pentru locul lor în joc în partea insulară din Filipine. Panica, tensiunea și adrenalina vor da naștere unor explozii de moment, iar îndeplinirea probelor va părea pentru unii dintre ei o misiune imposibilă: Eu am simțit pur și simplu că îmi ia foc pieptul. Mă durea inima și nu puteam să respir”, va ceda unul dintre ei.  Pe o ploaie torențială, vedetele vor fi nevoite să ajungă la un punct de control pe care îl pot descoperi doar pe baza unei fotografii. După ce vor urca în vârful muntelui și vor putea să îl localizeze, trebuie să se întoarcă pe plajă și ajungă de pe o insula pe alta cu un canoe, fără niciun fel de ajutor: Distanța era de trei ori mai mare decât o vedeam noi din vârful muntelui. Privind spre insula cealaltă ni se părea o eternitate să ajungi până acolo și vedeam valuri imense de apă”.

            Prin ce provocări vor fi nevoite să treacă cele trei cupluri de vedete ce se califică în cursa pentru ultima șansă, dar și care va fi culoarea ancorei din cutia securizată la finalul zilei, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la 20:00, la Asia Express- Drumul Comorilor.

 

Sursa:Kantar Media

 
 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 
 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

 

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

 

Perioada 2 martie 2020

 
     

 

Serviciul de email marketing furnizat de