x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

0
16 Sep 2019 - 16:31

Ro Break, noul format de divertisment gândit de Antena 1 și agenția Three special pentru pauzele de publicitate, a fost inclus de ADC România (Art Directors Club România) în top 3 al celor mai bune campanii ale lunii august. Topul a adunat nouă proiecte în categoriile Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL și șase agenții câștigătoare.

RO Break și propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi  video pamflet  care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor. Compania de Șpriț, pentru că sprițul este una din “îndeletnicirile” preferate ale românilor și Social Mask, parte a campaniei ce atrage atenția asupra conexiunii dintre părinți și copii în era dgitală sunt doar primele  două din lista temelor atinse de noua campania lansată de Antena 1. RO Break a debutat în luna august și se va desfășura pâna la sfărșitul anului.

       RO Break,  noua campanie de brand a Antenei 1 a fost dezvoltată în colaborare cu agenția Three Advertising, având ca punct de pornire faptul că Antena 1 este una dintre cele mai mari platforme de divertisment din țară. Pornind de la acest fapt, stația oferă conținut chiar și în timpul pauzelor de publicitate. Campania este declinată și în mediul online, acolo unde userii și telespectatorii vor găsi raspunsurile la toate întrebările legate de fiecare dintre  produsele și serviciile prezentate.  ( https://www.facebook.com/spritromania/).

 

Serviciul de email marketing furnizat de