x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Media Serialul Vis de iubire, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Serialul Vis de iubire, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

06 Feb 2020   •   15:34
Serialul Vis de iubire, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Intrigile poveştii de dragoste dintre Can şi Sanem, protagoniştii îndrãgitului serial Vis de iubire, de la Happy Channel au fost prima alegere în rândul publicului feminin, situând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul canalelor tv dedicate femeilor şi pe locul patru în top all channels, dupã principalele posturi generaliste, la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

 

Astfel aseară, în intervalul difuzării 20:00-22:00, producția de la Happy Channel a fost lider de audiență la nivelul posturilor de televiziune pentru femei, obținând o cotă de piață de 2,6 % și un rating mediu de 1 procent, înregistrând o audiență dublă față de principalii competitori Diva si Pro 2. Pe poziția a doua s-a aflat Diva cu o cotă de piață de 1,4 % și un rating mediu de 0,5 procente.

Producţia turceascã a  clasat, miercuri– 5 februarie, Happy Channel pe poziția a patra în top all channels, target femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban. Cele 5 episoade difuzate până în prezent au atins o audiență medie de 0.8 puncte și o cotă de piață de 2.1%, fiind prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 18-49 urban).

Serialul turcesc Vis de iubire prezintã povestea de dragoste dintre Can (Can Yaman) şi Sanem (Demet Özdemir), o poveste presãratã cu momente comice, dar din care nu lipsesc intrigile. Sanem și Can sunt două caractere diferite, cu experiențe de viață total opuse. Ce se va întâmpla între cei doi, telespectatorii vor putea afla urmãrind cel mai nou serial turcesc, Vis de iubire, în fiecare miercuri şi joi, de la 20:00, la Happy Channel.

 

 

 

Sursa: Kantar Media

 

Copyright: ARMADATA SRL

 

Target: 18-49 Femei Urban

 

5-Feb-20

 

×