x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Media Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

30 Mar 2020   •   15:47
Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

            19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

            Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

            Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

            Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

            Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media

   

Copyright:ARMADATA S.R.L.

   

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 29 martie 2020

   
     
×