Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Cristina Ciobănașu și Vlad Gherman, declaratie neasteptata: "Lucrurile se schimbă foarte mult, găsim noi relații"

08 Aug 2018 - 17:13
Vezi galeria foto

După ce au terminat filmările pentru primul sezon Fructul oprit, Cristina Ciobănașu și Vlad Gherman și-au încărcat bateriile într-o binemeritată vacanță. În această vară, cei doi au bifat două destinații diferite, dar frumoase, din care s-au întors încărcați cu suveniruri și multă energie.

Am avut nevoie de o vacanță lungă, exact așa a și fost. Ne-am odihnit. De fapt, asta este tot ce ne-am dorit, să ne odihnim. Și cum să te odihnești mai bine decât la plajă și la soare? Am fost la mare. Am fost în Cuba. A fost pentru pentru prima oară, nu mai fusesem niciodată. A fost o experiență interesantă, dar sincer nu aș mai repeta-o. Înainte să plec, mă uitasem la << Fast&Furious >>, filmat în Cuba, lumea dansa în stradă, super acțiune, zic:<< Mamă, ce viață e în Cuba! >>. Când am ajuns acolo am realizat că nu avea nici o legătură cu ce văzusem în filme sau în documentare. Este sărăcie lucie, te sperie când vezi localnicii, foarte slabi, animalele la fel! Am fost cu un ghid, într-o excursie, și la un moment dat ne-a arătat vacile pe un câmp, care erau slabe ca niște câini maidanezi, te sperie ce vezi acolo!”, povestește Vlad Gherman.

Vacanța din acest sezon a fost completată de un sejur de cinci zile în Barcelona, unde au mers pentru prima dată împreună. “Anul ăsta, am fost în două locuri total diferite, dar frumoase amândouă! După ce n-am întors din Cuba, am plecat în Barcelona. Am vizitat o grămadă, cât am putut, oricum trebuie să ne mai întoarcem acolo! Am luat trabucuri, bineînțeles, din Cuba. Din Barcelona, am venit cu un bagaj plin numai cu suveniruri! Am luat de peste tot de pe unde am vizitat, cărți, scrumiere, ciocolată, magneți”, spune Vlad.

Imediat după vacanța de vară, Cristina Ciobănașu a revenit pe platourile de filmare pentru “Fructul oprit”, unde alături de colegii ei a început munca pentru cel de-al doilea sezon al serialului.  Ea le promite telespectatorilor că vor avea parte de o mulțime de surprize. “Să se uite la sezonul 2, pentru că lucrurile se schimbă foarte mult, găsim noi relații, personaje noi, schimbări destul de mari în povestea fiecărui personaj. Dramă, comedie - acolo unde știți că o găsiți, la olteni, să ne amuze și să ne aducă zâmbetul pe buze. O să vedeți voi despre ce este vorba!“, spune Cristina despre cel noul sezon “Fructul oprit”, care va începe în curând la Antena 1.

Citeşte mai multe despre:   Cristina Ciobănaşu,   vlad gherman

Ştiri din .ro

PUBLICITATE

Mai multe titluri din categorie

Rețeta zilei: Tartă cu fructe de pădure

INGREDIENTE: Pentru blat: ● 150 g unt ● 300 g făină ● 2 gălbenușuri ● 1 lingură zahăr. Pentru cremă: ● 500 ml lapte ● 5 linguri făină ● 2 gălbe­nușuri ● 75 g zahăr ● 1...

O cunoscută actriță americană a mărturisit că suferă de scleroză multiplă. „Ani în şir am avut simptome, însă nu le-am luat în serios până când am căzut în faţa lui ”

Actriţa hollywoodiană Selma Blair a anunţat că a fost diagnosticată cu scleroză multiplă (SM), relatează duminică DPA. ''Am scleroză multiplă... Am un handicap. Uneori cad. Scap lucruri. Memoria mea e...

”Toamna…la ceaun” în Parcul Naţional

Bucureştenii sunt aşteptaţi în acest weekend în Parcul Național la festivalul ”Toamna…la ceaun” cu preparate inedite, gătite în cele mai diferite forme și după toate gusturile. Printre...

Un deliciu! Gogoși la cuptor

Dacă vă e poftă de gogoși, însă vă gândiți că nu sunt un desert foarte sănătos pentru că sunt prăjite și au multe calorii, aveți astăzi o rețetă puțin mai ușoară de gogoși coapte la cuptor....

Cum să faci cei mai buni castraveți murați

Pentru 3 kilograme de castraveciori muraţi aveţi nevoie de următoarele ingrediente: 3 kilograme castraveţi proaspeţi, fermi, fără zone bătute sau stricate, moi Crenguţe de mărar uscat Frunze de...

8 semne că nu este el alesul

Este important să fii atentă la primele semne de la începutul unei relații, pentru că acestea îți vor spune dacă el este sau nu alesul. Experta în relații, Louanne Ward, înțelege cât de ușor este să te la

„Toamna Romanaților” în acest weekend la Caracal

Timp de trei zile platoul din fața Primăriei municipiului Caracal va fi luat cu asalt de Festivalul „Toamna Romanaților”, o mega petrecere asezonată din belșug cu must, pastramă, mici și alte specilități...

Tinerii vor beneficia în 2019 de călătorii gratuite cu trenul în Europa

Mii de tineri de 18 ani pot călători gratuit în Europa în 2019, cu trenul, timp de o lună, printr-un program european. Turismul cu buget redus s-a dezvoltat serios în ultimii ani. Găsim dormitoare comune în...

Reteta zilei:Plachie de crap

Ingrediente 4 cotlete de crap 7 roşii 5 ardei capia 2 căpăţâni usturoi 1 morcov tăiat rondele 1 ardei iute 1 ceapă sare boabe de piper Mod de preparare Dai cotletele de crap cu sare şi le frigi...

Dima Trofim, despre participarea sa la ”Ultimul Trib”: ”Unul dintre motive a fost să o pot ajuta pe sora mea bolnavă”

Dima Trofim, despre participarea sa la ”Ultimul Trib”:  ”Unul dintre motive a fost să o pot ajuta pe sora mea bolnavă”
Dima Trofim a povestit pentru prima dată care a fost unul dintre motivele pentru care a participat la ”Ultimul Trib”, unde poate fi văzut în această seară, de la ora 20.00, la Antena 1.   ”Unul...

Mărturisire surprinzătoare a Mariei Constantin: ”M-am străduit și am tras foarte mult de aceste două căsnicii”

Galerie Foto Nicolai Tand, unul dintre cei mai carismatici chefi de la noi, și îndrăgita cântăreață Oana Radu, gazdele emisiunii ”Star Chef”, difuzată în fiecare duminică de la ora 18.45 la Antena Stars, le au ca...

10 produse pe care le depozităm greşit: de la ouă la fotografii şi haine

Există o mulţime de alimente sau produse pe care le depozităm greşit, iar acest lucru le scade calitatea şi perioada de valabilitate. De la ouă până la parfumuri şi haine, adevăratele reguli pe care trebuie...

Ela Crăciun a devenit mămică pentru a treia oară. A născut un băiețel perfect sănătos

Ela Crăciun, gazda emisiunii Numai de bine (Antena 3), a adus pe lume miercuri, la ora 16.03, un băiețel. Micuțul a avut la naștere 2,760 kilograme și 50 cm, primind din partea medicilor nota 10. Vedeta TV,...

Știi care este numele real al Irinei Rimes? Vei avea parte de o surpriză

Românii au auzit de Irina Rimes și îi știu melodiile, însă puțini sunt cei care stiu care este numele ei real.   Tânăra cântăreață din satul Izvoare din Republica Moldova a purtat în acte numele ...

Reţeta zilei:Pulpe de curcan cu sos de roșii

Ingrediente pulpe de curcan 250 g roșii decojite măsline ceapă galbenă cimbru sare de mare piper negru măcinat 400 g roșii Mod de preparare Asezonăm pulpele de curcan cu sare și piper ...
Serviciul de email marketing furnizat de