Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Monden Vedete "tepuite"

Vedete "tepuite"

24 Aug 2004   •   00:00

ZI DE VARA PANA-N TOAMNA

Au fost pe Litoral si au trait tot felul de experiente. Noi le-am spune "tepe", dar pentru ei au fost niste intamplari de care s-au lovit destul de des, pentru ca o vedeta se poate lauda ca are o viata deloc monotona.
ROXANA I. ANCUTA

Paul Surugiu a "ars-o" la mare aproape toata vara. Acum nu se mai afla pe Litoral, dar a ramas cu destule amintiri. "Am luat o teapa, ca sa-i spun asa, in urma cu vreo trei saptamani, la mare. M-am asezat la o terasa si am comandat o pizza cu sunca. Dupa aproximativ 20 de minute de asteptare, mi-a fost adusa o pizza mare. Am mancat rapid aproape jumatate din ea si nu mi-am dat seama ca era, de fapt, o pizza cu ton. Problema nu a fost ca mi-au gresit comanda, ci ca eu nu ma intelegeam deloc cu gustul pestelui. Insa atat de bine a fost facuta acea pizza, incat de atunci nu mai refuz carnea de peste, ba chiar o savurez", povesteste Fuego.

DUS RECE. Betty (Etnic) a ramas fara apa calda pe Litoral. Chiar daca nu a avut ce face si, pana la urma, s-a bagat cu mult curaj sub jetul de apa rece, solista spune ca a doua zi a avut un tonus mult mai bun decat de obicei. "Chiar acum doua saptamani am avut o serie de emisiuni pe Litoral. In pauzele de filmare ne-am balacit si ne-am bronzat putin la soare. La sfarsitul zilei, moarte de oboseala, am mers sa dormim la hotel. Din pacate, cand am ajuns, am constatat ca nu avem apa calda. Tocmai se sparsese o teava cu apa si hotelul ramasese fara apa calda. A trebuit sa facem dus cu apa rece."

Pepe este contrariat ori de cate ori ii este anuntat numele pe un afis de pe Litoral, ca fiind prezent in spectacolele de divertisment. Nu se supara degeaba, pentru ca, asa cum au patit-o si alti artisti, Pepe s-a aflat de multe ori pe post de victima a unor impresari artistici organizatori de evenimente Litoral. "Acum doua veri am fost contactat de un organizator de spectacole pe Litoral. Am facut un precontract si, inainte de sezon, eram pe afise in toata tara. Am reziliat precontractul pentru ca niciodata nu se tineau de cuvant si am stabilit un alt angajament, cu un alt organizator."

PROFESIONISTI. "Cand am ajuns pe Litoral, conditiile care ne erau puse la dispozitie erau groaznice. In plus, mi se spunea ca acele spectacole care trebuiau sa aiba loc, stabilite prin contact, nu se mai tineau. Dar se pare ca ele aveau loc fara mine, cu toate ca eram pe afis. Mi se dadeau tot felul de motive: n-au vandut bilete, a plouat, e taifun (rade) etc. S-a intamplat de prea multe ori si am renuntat sa mai lucrez cu acei oameni. Pentru ca eu sunt profesionist, prefer sa lucrez cu profesionisti."

Scurt si la obiect, Lucian Viziru, fost component al trupei Gaz pe Foc, nu uita de prima si ultima teapta "dureroasa" primita la mare. "Cand aveam vreo 17 ani am plecat pe Litoral cu o fata si cu prietenii mei. M-am intors tot cu prietenii mei, dar fata, cu altul."

NOTA HAIDUCEASCA

Marian de la Haiducii a luat plasa cu chelnerii care l-au servit la mare. "Acum vreo doua luni am luat masa la o terasa din Mamaia, impreuna cu prietenii mei. Frecventam respectivul local destul de des si, de fiecare data, imi venea o nota de plata grasa. Credeam ca acolo se practica preturi ceva mai ridicate. La un moment dat mi-am aruncat ochiul pe nota si am constatat ca mancasem cu doua ciorbe mai mult si bausem trei cafele in plus. Astfel, factura ajunsese sa fie foarte consistenta. Chelnerii mi-au dat o explicatie mai mult decat penibila: au probleme cu casa de marcat si batusera, din greseala, cateva produse in plus."

BARBATIE

Bogdan Negroiu (El Negro) a plecat la mare fara slip. Noroc ca si-a dat seama de asta inainte sa se dezbrace pe plaja. "Grabit sa ajung la mare anul acesta, am plecat spre Litoral fara sa-mi dau seama ca mi-am uitat slipul preferat la Bucuresti. Am realizat inainte sa intru pe plaja si m-am dus la primul magazin sa imi cumpar alta pereche. Crezand ca am niste dimensiuni normale, mi-am luat un slip oarecare, insa mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca am luat asa-numita "teapa". Ma subapreciasem, caci barbatia mea nu voia sa intre deloc in slip. Mi-am cumparat altul imediat, iar pe acela l-am dat unui prieten care a intrat usor in el", declara Bogdan.

LA CALD

• GEORGE ROTARU FACE GIMNASTICA PE PLAJA. Cantaretul de muzica populara George Rotaru, stabilit din 1990 in SUA, a revenit si in aceasta vara in tara pentru a-si petrece concediul. Desigur, acesta nu a lipsit nici de pe Litoral, unde abia astepta sa ajunga si sa se scalde in apa Marii Negre.

George a fost bucuros sa-si revada prietenii si colegii, printre ei numaradu-se si Matilda Pascal-Cojocarita, si Stefan Cigu, pe care i-a intalnit la mare. George Rotaru este un impatimit al sportului si al miscarii in general, pe care o considera sanatate curata.

Pentru a se mentine in forma, interpretul de muzica populara facea gimnastica in fiecare zi pe plaja din statiunea Saturn, unde se organizau ore de sport special pentru turisti. Dar pentru cateva zile, solistul si-a intrerupt concediul de la mare, pentru a fi prezent la o nunta organizata in Bucuresti, a unor prieteni de-ai sai din Las Vegas, pe care nu i putea refuza. (Roxana I. Ancuta)

• KOMORNYK A REFUZAT UN CONTRACT CU MAJESTIC. Unul dintre cei mai harsiti solisti intr-ale contractelor pe Litoral, Ovidiu Komornyk a spus "pas" angajamentelor in statiunile romanesti.

"La inceputul verii mi s-a propus sa cant la Majestic, pe o suma frumusica. Am refuzat pentru ca, odata ajuns pe Litoral, faci tot felul de compromisuri, canti si pe gratis, si pe bani putini si nu cred ca mai e de mine asa ceva", ne-a spus Komornyk.

Asa se face ca a ajuns sa cante pe Litoral de foarte putine ori anul acesta. Una dintre ultimele sale aparitii estivale va avea loc duminica, la concertul aniversar de 10 ani al Radio Vacanta. (Dana Ciobanu)

• ANGELA SIMILEA ASTEAPTA AL TREILEA NEPOT. Angela Similea este o doamna cocheta, despre care nu ai spune ca e bunica. In curand va veni pe lume cel de-al treilea nepot al indragitei interprete. Sorin, fiul artistei, s-a casatorit anul trecut cu Nicole-Marie, o americanca frumoasa. Nicole va da nastere primului ei copil, dar al treilea al lui Sorin. Dintr-o casatorie anterioara, fiul Angelei Similea mai are doi copii, un baiat si o fata, pe care acesta ii creste in SUA. (Roxana I. Ancuta)

ZI DE VARA PANA-N TOAMNA - 24 august 2004

Inflatie pe piata tatuajelor temporare

DJ agresiv pe plaja din Venus

Cu vedere pe plaja

Litoralul azi
  • ×
    Subiecte în articol: antimonden litoral