x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Priviri de lux

Priviri de lux

de Loreta Popa    |    16 Dec 2007   •   00:00
Priviri de lux
Sursa foto: EMIL BADEA/

Ce se mai poartă in materie de ochelari? Se poartă ochelarii sau ne punem doar lentile de contact multicolore şi scăpăm de grijă?! Dar soarele cum il evităm?

Ce se mai poartă in materie de ochelari? Se poartă ochelarii sau ne punem doar lentile de contact multicolore şi scăpăm de grijă?! Dar soarele cum il evităm?

Rame din titan perforat sau cu 144 de cristale Swarovski, ochelari de vedere metalici cu braţe invelite in piele, toate pot fi găsite in colecţia pe 2008 a marilor case de modă din lume. Spectaculoase şi strălucitoare, ele cuprind cele mai importante branduri globale: basic, fashion şi de lux Bvlgari, Chanel, Dolce&Gabbana, Donna Karan, Ferragamo, Lux-ottica, Prada, Miu Miu, Persol, Ralph Lauren, Polo, Ray-Ban, Versace, Versus şi Vogue.

MODELE. Noile colecţii de soare şi de vedere cu peste 2.000 de modele noi sunt disponibile in reţeaua de magazine Opticris din 18 decembrie 2007. Corina Vinţan, fost purtător de cuvănt al Ministerului de Externe, s-a ocupat de organizarea lansării colecţiei de ochelari pentru 2008 a companiei Opticris, lider de piaţă in optica medicală şi de lux şi crede cu tărie că "ochelarii sunt mai importanţi decăt bijuteriile". Gabi Szabo, Andreea Esca, Florin Piersic, primarul Adriean Videanu, Jojo, Cornel Nistorescu, Emil Hurezeanu, Damian Drăghici, Oana Cuzino, Andrei Gheorghe, Doina Levintza, Silvia Ghiaţă (fostă Ciurescu), dar şi Mihaela Geoană şi Tania Budi au fost prezenţi la apelul organizatorilor pentru a proba ultimele creaţii in domeniul ochelarilor. "Am remarcat căteva branduri interesante, eu, care sunt o mare purtătoare de ochelari", ne-a spus Silvia Ghiaţă.

TENTAŢII. "Cred că o să mă tenteze ceva, nu vreau să dau nume, dar ceea ce am văzut pănă acum mi se pare foarte frumos. Nu ştiu precis la ce s-au găndit organizatorii, dar mi-aş dori foarte tare să existe un target Plus 50. Pentru că mai avem nevoie şi noi, cei care purtăm diverse dioptrii, de frumuseţe." "Nu am cuvinte care să descrie exact ce am văzut, spun doar că sunt modele de excepţie. Cei care le creează sunt adevăraţi artişti. Cred că organizatorii sunt siguri că găsesc o piaţă foarte bună in Romănia. Targetul e destul de larg", ne-a mărturisit şi Tania Budi.

MAGAZIN. Prieten de familie vechi cu patronii firmei, Florin Piersic ne-a declarat: "Nu am văzut nimic, dar neapărat trebuie să scrii asta. Nu trebuie să văd expoziţia pentru că eu sunt foarte apropiat de doamna Cristescu şi soţul ei, Eugeniu. Suntem prieteni de la Cluj, de cănd au deschis primul magazin. Am venit să-i dau un fel de replică pentru că şi ea cu soţul ei au venit la spectacolul in care joc. Nu puteam să spun nu. Aşa că iată-mă", a incheiat Florin Piersic.

O inovaţie in domeniu

Compania a fost infiinţată in 1990 şi a continuat o tradiţie de peste 40 de ani, incepută in 1947, cănd familia Cristescu a realizat prima maşină de fabricat balamale de ochelari, o inovaţie romănească in acest domeniu. Un pas important in strategia grupului Cris a fost alianţa pe care a făcut-o in 1997 cu liderul mondial in producţia şi distribuţia de mărci de lux in domeniul ochelarilor, grup Luxottica. Pănă la sfărşitul anului 2008, reţeaua de magazine se va extinde pănă la aproximativ 30 de unităţi.

loreta.popa@jurnalul.ro

×
Subiecte în articol: arhiva jurnalul