x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Parfumuri cu miros de star

0
06 Mar 2005 - 00:00

VEDETE

Unul dintre avantajele pe care le au vedetele si care le completeaza considerabil bugetul il reprezinta contractele de publicitate pe care le semneaza uneori cu mari companii. Exemplele sunt multiple, atat in ceea ce le priveste pe VIP-urile autohtone, cat si pe cele internationale.
ROXANA I. ANCUTA

A fi imaginea unui produs cosmetic de marca este o atitudine si un privilegiu. Natalie Imbruglia este una dintre personalitatile care a fost acceptata ca imagine L’Oreal. Contractul ei cu aceasta firma a inceput din 2002. Natalie Imbruglia, cantareata pop si fosta vedeta a serialului "Vecinii", se numara printre frumoasele celebre care au reprezentat L’Oreal in toata lumea. In urma contractului semnat cu producatorul de cosmetice, Natalie a aparut intr-o serie de spoturi tv si in campanii din presa scrisa si a primit nu mai putin de 165.000 de euro. Un purtator de cuvant al L’Oreal a justificat alegerea facuta in ceea ce o priveste pe cantareata: "Natalie este ambasadorul perfect pentru produsele noastre. S-a impus ca o femeie cu un farmec personal copilaresc, cu un caracter puternic si o frumusete fizica deosebita".

CA LA NOI. Facem un salt urias peste ocean si ajungem in Romania. Printre primele vedete de la noi care s-au bucurat de aparitii in reclame si care au reprezentat imaginea unor produse cosmetice se numara Bianca Brad. "Locuiam deja de niste ani in Germania cand, mi s-a propus sa devin imaginea sapunului LUX. Nu ma atragea foarte tare ideea de a face reclama, dar am acceptat afland ca politica de promovare era aceea de a folosi numai imaginea marilor staruri precum Brigitte Bardot, Nastasia Kinski si altele! Ca sa nu mai spun cum m-am mirat si bucurat cand am aflat ca am fost aleasa in urma unui sondaj facut pe strada, desi nu mai eram o prezenta permanenta pe micul ecran!". Datorita acestui proiect, Bianca Brad a cunoscut-o pe stilista Sonia Cantuniar, la filmarile reclamei. Amandoua au pus la cale o mica afacere menita sa aduca avantaje de ambele parti: si lor, si beneficiarelor. Cu banii primiti de la Lux (1997 - aproape 10 mii de dolari), Bianca Brad a scos pe piata autohtona o caseta video cu sfaturi pentru machiaj. "Si chiar mi-au mai ramas bani dupa ce i-am investit in caseta", spune ea. "Intre 1997 si 1998 am fost imaginea Lux. Am fost singura vedeta de la noi pe care firma a folosit-o in promovarea produsului, pentru ca apoi au schimbat politica si nu au mai folosit persoane publice".

STIE CE VREA. Cel mai important contract publicitar pe care l-a semnat Alina Sorescu pana acum s-a constituit in reclamele facute pentru diverse publicatii si reclamele vopseaua de par Bell Color de la Garnier. Alina a fost imaginea Bell Color in anul 2003, iar "afacerea" asta i-a adus peste 10 mii de dolari. "Niciodata n-as face reclama la un produs pe care sa nu-l fi incercat inainte.

Madalina Manole isi castigase renumele de "fata cu parul de foc", tocmai datorita aparitiei sale intr-o reclama la sampon. Ea a fost prima vedeta autohtona pe care Head& Shoulders a folosit-o pentru promovarea acestui produs. Reclama a fost filmata in 1997. "Nu pot spune ce suma am castigat, dar banii pe care i-am primit in urma acelei reclame i-am depus intr-un cont pe care mi l-am deschis atunci pentru prima data in viata mea".

"Natalie este ambasadorul perfect pentru produsele noastre. S-a impus ca o femeie cu un farmec personal copilaresc, cu un caracter puternic si o frumusete fizica deosebita
purtator de cuvant al L’Oreal
"Nu ma atragea foarte tare ideea de a face reclama, dar am acceptat afland ca politica de promovare era aceea de a folosi numai imaginea marilor staruri precum Brigitte Bardot, Nastasia Kinski si altele! Ca sa nu mai spun cum m-am mirat si bucurat cand am aflat ca am fost aleasa in urma unui sondaj facut pe strada, desi nu mai eram o prezenta permanenta pe micul ecran!
Bianca Brad

BANII DE PE RECLAMA I-A INVESTIT IN MUZICA
Paula si-a cumparat echipament de studio din banii castigati din reclama

Noua imagine Head& Shoulders este Paula Seling. "Sincer, nu cunosteam avantajele acestei colaborari, pana in momentul in care mi-au spus: "Nu trebuie sa faci reclama cu noi, nu trebuie sa te implici in chestia asta. Ia baxul asta cu sampon si foloseste-l, dupa care ne spui daca-ti convine sau nu sa lucram impreuna". Si l-am folosit. Si, daca intri la mine in baie, chiar vezi ca am samponul asta si chiar ma spal cu el. Nu am fost obligata sa fac nimic din ceea ce n-as fi vrut sa fac, la fimarile clipului publicitar". Contractul semnat cu Head & Shoulders ii impune Paulei, printre altele, sa nu se implice in alte campanii publicitare care le-ar putea face concurenta. De asemenea, ea nu are voie sa dezvaluie suma pe care a primit-o din acest proiect, insa ne-a spus ca banii pe care i-a castigat, i-a investit in muzica, in sensul ca si-a cumparat echipament de studio, mult mai performant. "Restul l-am pus de-oparte, pentru ca vreau sa-mi antifonez subsolul si sa nu-mi mai chinui vecinii care sunt niste ingerasi si ma suporta de fiecare data cand lucrez".

BAMBINE TRIMISE LA INFRUMUSETARE
Raluca si Denisa sunt hotarate sa-si faca si contur la buze, pentru ca este la moda

Fetele de la Bambi sunt imaginea salonului de frumusete Mico Beauty Center. Cantaretele au reusit performanta de a incheia un contract mai mult decat generos. Colaborarea lor este semnata pe trei ani. Bineineteles, surorile Bambi trebuie sa suporte si unele sacrificii. Indiferent daca le place sau daca nu le sta bine, solistele sunt nevoite sa adopte o anumita frizura impusa de salonul de frumesete: "De fiecare data cand apare o noua coafura, noi trebuie sa o adoptam imediat. Ne vom face si contur permanent la buze si asta pentru ca a aparut un nou aparat special pentru aceasta procedura." Bambinele nu primesc bani pentru statutul pe care-l au, de imagine a firmei, in schimb pot beneficia, gratis, de absolut toate serviciile oferite de salon. "Singura restrictie pe care o avem este sa nu "ne infrumusetam" in alt salon. In rest, trebuie sa avem grija ca sa ne pastram o imagine buna, in general".

DORINTE

Bianca Brad (foto) s-a nascut in Bucuresti, in dimineata zilei de 27 ianuarie. Este deci in zodia Varsator, iar dupa horoscopul chinezesc este …. intr-o zodie buna! Fiind mezina familiei, Bianca a fost in grija fratilor ei, George si Marian, care erau foarte protectori, dar...nu vreti sa stiti cat se distrau pe seama mezinei (curse cu landoul, sperieturi cu aspiratorul si de’alde de’astea)!!!... Pe la 5-6 ani a fost data la balet. La inceput a fost entuziasmata dar, fiind anemica si nerezistand la programul destul de dur, a renuntat dupa un timp relativ scurt la cariera de balerina! De fapt nici actrita nu si-a dorit sa devina, ci stewardesa!

Niciodata n-as face reclama la un produs pe care sa nu-l fi incercat inainte. De asemenea, niciodata nu voi face reclama la tigari sau la bauturi alcoolice. Oricum sunt minora si nu am voie
Alina Sorescu
Nu pot spune ce suma am castigat, dar banii pe care i-am primit in urma acelei reclame i-am depus intr-un cont pe care mi l-am deschis atunci pentru prima data in viata mea
Madalina Manole
Citeşte mai multe despre:   reclama,   imaginea,   editie de colectie

Serviciul de email marketing furnizat de