Jurnalul.ro Viaţă sănătoasă Starea de sanatate Cercetătorii au descoperit o variantă naturală de a lupta împotriva cancerului

Cercetătorii au descoperit o variantă naturală de a lupta împotriva cancerului

18 Ian 2016   •   18:51
Cercetătorii au descoperit o variantă naturală de a lupta împotriva cancerului

Brie, camembert şi ceddar ar putea fi soluţia împotriva 30 de tipuri de cancer, se spune într-un nou studiu publicat în Journal of Antimicrobial Chemotherapy, relatează express.co.uk.

Nisina, un conservant alimentar natural, este o pudră inodoră şi fără gust care se dezvoltă pe câteva tipuri de brânzeturi.

Pe piaţă există mai multe produse care conţin nisina, de pildă unele creme şi medicamente care sunt recomandate în cazul infecţiilor şi mastitelor.

Cercetătorii de la Universitatea din Michigan au studiat efectul nisinei pe tumorile cancerigene, infecţii ale pielii, respiratorii, bucale şi abdominale.

După 9 săptmâni de tratament, oamenii de ştiinţă au descoperit că tumoarea s-a micşorat consierabil iar nisina a distrus între 70 % şi 80 % din celulele canceroase.

Echipa din Michigan a mai descoperit şi că acest conservant alimentar natural poate lpta şi cu bacterii rezistente la antibiotice MRSA.

Subiecte în articol: cancer