x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Viaţă sănătoasă Trup, minte, suflet Copii: Marketing agresiv

Copii: Marketing agresiv

de Cristina Andreea Calin    |    07 Dec 2007   •   00:00

Producătorii de alimente pentru copii au comis 3.000 de greşeli anul trecut, se arată intr-un raport al World Health Assembly(WHA).

Producătorii de alimente pentru copii au comis 3.000 de greşeli anul trecut, se arată intr-un raport al World Health Assembly(WHA). Organizaţia atrage atenţia asupra marketingului agresiv promovat de marile companii de produse pentru copii. Companiile au numai de căştigat, Euromonitor anunţănd profituri de 597 de milioane de lire sterline numai in Franţa, in 2006.

REGLEMENTĂRI. Pentru a se evita astfel de probleme, UE a reglementat modalităţile in care se poate face publicitate alimentelor destinate copiilor mici. Acestea se regăsesc in Directiva 2006/141/EC. Una dintre reglementări le cere producătorilor să nu mai folosească imagini cu mame alăptănd pe ambalajele de lapte praf. Autorităţile engleze au luat măsuri mult mai drastice, permiţănd foarte puţine recomandări de sănătate pe produsele pentru copii.

×
Subiecte în articol: bun de consum